fredag 14 november 2008

Helg på gång

Känns konstigt lugn ändå, efter jag har upptäkte en knöl i min bröst, jag vill inte tro på det värsta, men tänkarna bara snurrar i huvud nu. Jag har varit ledssen hela dagen på jobbet men vad ska man göra !!!

Jag har varit oss läkare idag, men eftersom det Fredag idag få jag vänta till måndag för att få tid till mammografi.
Ingen vet om det än i min familj men jag vill inte hetsa dom i förväg. Det var därför tänkte jag att det bra om jag ska börja blogga istället. Berätta om mina dagar, mina tänkar, mina ned och uppgångar. Jag har lovat mig om jag få possitiva beskedd kommer jag ändra på mitt liv. Jag förkänner bra. Jag har alltid varit deprimerad och ledssen. NEJJJJJJJJJ det räker. Jag måste kunna börja leva igennnnnnnnnnnnnnn, ta vara på mig själv. Jag ber till gud att jag få vara frisk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag hjälper dej att be för allt i världen att du får vara frisk :D