fredag 28 november 2008

Tinas bort snart

Alla vill blir small eller ser ut som modell!! Själv vill jag gå upp i vikt!!! Japp. Kanske låter konstigt i andras öron, men när jag ser på mig ser bara ben, och ser mycket sjuk ut! Jag skulle behöva former, mer kvinliga former. Tyvärr varje gång jag stressad eller har problem, oftast ganska enkel, man äter för lite.

Man skriver inte mycket om hur ska man går upp i vikt. Ibland brukar folk kommentera min vikt och det gör mig bara ledssen. Folk tror att det gör minder ont när man är samll, men nejjjjjjjj jag blir alltid sårad när nån försöker påminna mig om hur small jag är, jag vet att jag skulle behöva några kilo till!! Mitt stora problem är att jag har inte aptiten, jag mått så dåligt länge, att min kropp skriker alldrig efter maten.

Just nu försöker jag samla mitt liv och hitta andra vägar till lyckan. En dag kommer få min dröm vikt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Så där hade jag det i jättemånga år; pga stress och rädslor var min ämnesomsättning så hög bl a att jag var alldeles för smal. Upptäckte också att jag var glutenintolerant och vips, gick jag upp 5 kg på några månader när jag slutade med det. Kanske ett tips? Annars är omega 3 bra och styrketräning med bra måltider och vila efter träningen. Lycka till!