lördag 6 december 2008

Att känna sig bedragen

Hur ska man reagera om man upptäcker att den killen som get en chans får att det skulle fungera, sitter och chatta med andra samtidgt med mig!! Värför killar är alltid vill ha uppmärsamhet från andra kvinnor!!Hur den ena skulle reagera om den andra valde samma livsstill. Värst att han kör samma still med mig som med andra! Joo kanske ni vill veta hur jag vet, han är medlem med nån kontakt sidan och han sitter och flörta med mig men ironisk vet inte att det JAG. Jag blev ledssen för några veckor för att lämmnade mig för att åka en resa med sitt EX. Jag trodde att han skulle komma tillbaka till mig men nej istället prumenera han på nån site för att få nya kontakter samtidigt vill han att jag ska ge honom en chans.
Gud jag hattar såna människor som tror att det OK att vara otrogen. Det inte OK att vara det. Hur orkar ni män att sitta och ljuga för oss kvinnor!! Jag vet att jag gjorde fel val men jag kommer absolut inte göra om igen. Slut med misstag! Kan man inte träffa nån ärlig människa varför är så svårt!!!

Inga kommentarer: